ما ترکیه را با صادرات املاک و مستغلات تبلیغ می کنیم
نوشته شده توسط : سینا

بایرام تکچه، نایب رئیس هیئت مدیره GIGDER، مهمان مجموعه مصاحبه های آنلاین GIGDER G-Talks، گفت: "همانطور که در بخش گردشگری، ترکیه را با صادرات املاک و مستغلات تبلیغ می کنیم، هر سرمایه گذار خارجی که ملکی را در ترکیه خریداری می کند. او یک سفیر افتخاری است. ما معتقدیم که کشور ما می تواند سالانه 20 میلیارد دلار در املاک و مستغلات بایرام تکچه سرمایه گذاری کند.همچنین بخوانید خرید ویلا در استانبول

مصاحبه های آنلاین G-TALKS با معاون و رئیس هیئت مدیره GIGDER برای افزایش آگاهی سرمایه گذاران بین المللی در مورد مصاحبه های G-TALKS با انجمن بین المللی توسعه املاک و مستغلات (GIGDER) هیئت برون مرزی تکچه بایرام تکچه. آخرین مصاحبه مهمان

تکه می‌گوید اقتصاد بین‌المللی املاک و مستغلات ۴۰۰ میلیارد دلاری در جهان وجود دارد. وی همچنین گفت که انتظار دارد ترکیه 5 تا 8 درصد از بازار بین المللی جهان را به دست آورد. این با سهم فعلی ترکیه در اقتصاد جهانگردی مطابقت دارد. او گفت که این احساس وجود دارد که تمام اموال ترکیه به خارجی ها فروخته می شود. اما سهم کشور ما در بازار جهانی مسکن تنها 1-2 درصد است. وی ادامه داد: با صادرات ملک، ترکیه را به عنوان صنعت گردشگری معرفی می کنیم. هر سرمایه گذار خارجی واقعاً با بهترین آرزوها در ترکیه ملک می خرد زیرا کشور ما را دوست دارد. در واقع هر کدام از این سرمایه گذاران سفیر افتخاری ما هستند. ما به سفیران افتخاری بیشتری نیاز داریم زیرا هنوز راه زیادی در پیش داریم. ما معتقدیم ترکیه می تواند سالانه 20 میلیارد دلار در املاک سرمایه گذاری کند.خرید آپارتمان در قبرس شمالی

به عضویت انجمن صادرکنندگان خدمات درآمد

تکچه پس از تاکید بر اینکه فعالیت فروش املاک نیز صادرات خدماتی محسوب می شود، گفت: نیاز به بسترهایی وجود دارد که نهادها و نهادهای نمایندگی صادرات املاک را به امور عمومی بکشانند. تکچه پس از یادآوری اینکه اولین قدم خود در این زمینه عضویت در انجمن صادرکنندگان خدمات بود، کارآفرینان را به خاطر تلاش 19 ساله خود معرفی کرد و ادامه داد:

از سال 2004، ما با بازدید از نمایشگاه ها و کشور به کشور بدون حمایت دولت، کشور خود را تبلیغ می کنیم. ما در کشورهای مختلف کارآفرینان شجاعی داریم که مشکلات بوروکراتیک را تجربه می کنند اما تسلیم نمی شوند. من معتقدم این روحیه کارآفرینی باید ترویج شود. ما به عنوان GIGDDER به 88 عضو رسیده ایم. اعضای ما با افتتاح دفاتری در نقاط مختلف جهان کشورمان را معرفی می کنند. ما عضوی داریم که فقط برای فروش املاک از ترکیه دفتری در خارج از کشور افتتاح کرده است.

ترکیه، یکی از کشورهای اولویت اول پس از اپیدمی کرونا

یکی از مهم ترین اطلاعاتی که بایرام تکه در اختیار سرمایه گذاران قرار می دهد این است که فرودگاه یکی از اولین عواملی است که سرمایه گذاران در نظر می گیرند. تکچه گفت: «پرواز واقعاً یک پل است، زیرا شما نمی توانید خانه ای بخرید که توانایی خرید آن را ندارید. به عنوان مثال، پروازهای چارتر مستقیم از عربستان سعودی به ترابزون وجود دارد. در طول دوره پروازهای چارتر، فروش ملک در ترابزون افزایش یافت و با توقف پروازها کاهش یافت.

تکچه گفت که بر خلاف بسیاری از کشورها، ترکیه با اجازه پرواز به ترکیه به خوبی با این فاجعه مبارزه کرد، تکچه همچنین گفت که ترکیه پس از شیوع کرونا به ویژه در سال 2022 به اولین کشور ترجیحی تبدیل شده است. یک مکان خوب می تواند "خانه دوم" باشد. ". افزایش قابل توجهی در اعتماد به گردشگری پزشکی در ترکیه وجود دارد. زیرا شعار «شفای ترکیه» در رسانه های بین المللی بسیار مطرح است. جوک هایی مثل «خط موی ترکیه» هم هست که باعث خنده ام می شود. این واقعا نشان می دهد که ترکیه چقدر دوستش دارد. ما خوب کار می کنیم. ما معتقدیم که تا پایان سال 2022 با فروش 65000 خانه، در واقع یک منبع درآمد جدی 10 میلیارد دلاری برای کشور فراهم کرده ایم.

استانبول و آنتالیا اولین مقاصد زیبای روسیه هستند.

بایرام تکچه گفت که پس از جنگ اوکراین و روسیه، ترکیه خانه دوم مردم در این جغرافیا است. او توضیح داد که با وجود قدرت خرید و تعداد کمتر اوکراینی ها نسبت به روس ها، تقاضای آنها پنج برابر روس ها افزایش یافته است. تککه ادامه داد: در اروپا تعداد زیادی از روشنفکران روسی زندگی می کنند، توده هایی که قدرت خرید بالایی دارند با روس هایی که برای 10 تا 15 سال در ترکیه ملک می خرند، تفاوت بیشتری دارند، این روس ها نمی توانند در اروپا زندگی کنند و به دنبال پناهندگی باشند، زیرا آنها می توانند در اروپا پناهندگی بگیرند. نمی توانند از کشور خود به اروپا پول انتقال دهند همه باید در مسیر اروپا از استانبول پرواز کنند پروازهای آنتالیا ادامه دارد از این پس استانبول و آنتالیا اولین مقصد شدند.

پاکستان، هند و چین به ترکیه پیوستند

در بازارهای کدام کشورها تقاضا برای ترکیه وجود دارد؟ به گزارش تکچه، ترکیه از همه کشورها مطالباتی دارد و مطالبات به طور مستقیم تحت تاثیر رویدادهای دوره ای، سیاسی و کلان اقتصادی است.

Tekkeh اظهار داشت که به عنوان Tekkeh Overseas، آنها املاک و مستغلات را به بیش از 130 کشور مختلف فروخته اند که بیشترین تقاضا در حال حاضر از اوکراین و روسیه است. وی همچنین خاطرنشان کرد که طی سال های 2015 تا 2013، مشتریان تنها از کشورهای عربی به استانبول آمده اند. وی همچنین یادآور شد: تقاضا در کشورهای عربی در سال 2021 نیز بالا بوده است. تکچه با اشاره به اینکه شکاف تقاضا مربوط به سال 2018 است، گفت: پاکستان و هند وارد کشور ما شده اند. چین که 50 میلیارد دلار از 400 میلیارد دلار تجارت جهانی املاک و مستغلات در دوره گذشته را به خود اختصاص داده بود، تنها مقدار کمی را از بازار ترکیه خریداری کرد.

ما روی 4 موضوع از نهادسازی تا حقوق قانونی کار می کنیم

بایرام تکچه پس از یادآوری اینکه با همکاری اتاق بازرگانی استانبول در سال 2021 در حال تهیه "راهنمای خرید املاک در استانبول" هستند، گفت که هدف آنها به عنوان GIGDER کمک به خریداران خارجی است که می خواهند در املاک و مستغلات در ترکیه سرمایه گذاری کنند. . این به این دلیل است که آنها پشتیبانی محتوا را ارائه می دهند. تکچه همچنین افزود که GIGDER یک سازمان عمومی است که با شرکت های دولتی برای فروش املاک و مستغلات به سرمایه گذاران خارجی در ترکیه مذاکره می کند.

تککه ادامه داد که در حال کار بر روی 4 عنوان با نام GIGDER هستند. با ساخت بخش املاک و مستغلات بر بستری مناسب، می توانیم سرمایه گذاری بیشتری را به کشور خود جذب کنیم. نام دوم ما "تبلیغات موثر" است. ما معتقدیم فرصت های سرمایه گذاری سودآور کشورمان باید از طریق بسترهای مختلف ارتقا یابد. عنوان سوم ما «تسهیل خرید ملک در فرآیند ترکیه» و چهارمی «تضمین حقوق قانونی و قراردادی» است. یعنی حقوقی که با تملک زمین به دست می آید تغییر نکند، مثلاً هنگام سرمایه گذاری در زمین، اجازه ساخت و ساز در زمین لغو نشود».

پروژه تبلیغاتی اصلی ما: HomeTurkeyHome

بایرام تکچه با بیان اینکه هم نمایشگاه و هم فعالیت‌ها و مشکلات پروتک در کمیته‌های GIGDER مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد، ادامه داد: پروژه اصلی تبلیغاتی آنها «HomeTurkeyHome» است که به عنوان یک وب‌سایت محتوای دیجیتال برنامه‌ریزی کرده‌اند. او توضیح داد که این پروژه را به این دلیل آغاز کرده است که هیچ منبع اطلاعاتی غیرتجاری برای کسانی که می خواهند در ترکیه سرمایه گذاری کنند وجود ندارد. Takke همچنین اظهار داشت که HomeTurkeyHome یک پلت فرم دیجیتالی خواهد بود که می تواند سرمایه گذاران را راهنمایی کند.

Tecce گفت: "در این پلتفرم، افرادی که به عنوان دانشجو می آیند یا در تعطیلات در ترکیه املاک می خرند، می توانند پاسخ سوالات خود را دریافت کنند." وی افزود که HomeTurkeyHome را به عنوان یک ابزار تبلیغاتی عالی در نظر می گیرد. بپذیرید، ما یک استراتژی تبلیغاتی سفارشی ایجاد خواهیم کرد. مقاصد سرمایه گذاری کشورهای مختلف، مانند «تعطیلات و آفتاب» برای ترکیه در بازار روسیه، «فرصت های تعطیلات نزدیک و مقرون به صرفه» برای بازار اروپا، و «ترکیه: کجا؟ برای بازنشستگان ثروتمند آمریکایی "شما می توانید یک بازنشستگی خوب و مقرون به صرفه داشته باشید. ما معتقدیم که این تنوع سرمایه‌گذاران را افزایش می‌دهد.»

با برنامه RBI می توانیم دام دیجیتال را به ترکیه جذب کنیم

بایرام تکچه گفت: این بحران چهره سرمایه گذاران بین المللی املاک را تغییر داده و با افزایش فرصت کار از راه دور، واقعیت یک "دهکده دیجیتال" را ایجاد کرده است. تکه گفت: «به عنوان مثال، بسیاری از برنامه های روسی در ترکیه به جای روسیه در خانه شروع به کار کرده اند. در واقع، اگرچه به نظر می رسد سرمایه گذاران روسی در حال فرار از جنگ هستند، اما هر یک در واقع یک فراری هستند. نمونه ای از این دفتر Yandex ترکیه با 1200 توسعه دهنده نرم افزار است که به عنوان عشایر دیجیتال در آنتالیا کار می کنند.

تکچه به عنوان رئیس کمیته تحقیق و انتشار GIGDER گفت که کتابی با عنوان "رابطه مهاجرت و سرمایه گذاری در جهان" نوشته و کتاب منتشر شده توسط GIGDER هفته آینده تقدیم خوانندگان می شود. وی ادامه داد: وقتی برنامه های شهروندی با سرمایه گذاری (CBI) و اقامت با سرمایه گذاری (RBI) را بررسی می کنیم، معتقدیم که برنامه اقامت از طریق سرمایه گذاری باید با تحقیق در کشور ما توسعه یابد. ترکیه باید یک سیاست ویزای عشایری دیجیتال ایجاد کند که بتواند سرمایه گذاران واجد شرایط را به ترکیه جذب کند. آخرین نمونه تصمیم پرتغال برای پایان دادن به برنامه 10 ساله RBI است و رئیس جمهور پرتغال اخیراً به پروژه عشایر دیجیتال خود اشاره کرد. تا سال 2023، ما تخمین می زنیم که ترکیه کشوری مناسب برای برنامه های سرمایه گذاران خارجی RBI و CBI با سهولت در این فرآیند است.

بزرگترین مشکل ما پذیرش سرمایه گذار و مهاجر غیرقانونی است

تکه اشاره کرد که به عنوان GIGDER، آنها از نزدیک با انجمن سرمایه‌گذاران املاک و مستغلات (GYODER) و انجمن آپارتمان‌سازان و سرمایه‌گذاران (KONUTDER) همکاری کردند و با مقامات دولتی دیدار کردند و همچنین بر حل مشکلات رایج در این بخش تمرکز کردند. تکچه همچنین گفت: زمانی که سهم این صنعت حدود یک میلیارد دلار بود، با مشکلاتی مانند NPWP و عدم اخذ اقامت یا پذیرش حساب بانکی مواجه شدند که مانع آینده صنعت شد. وی همچنین خاطرنشان کرد که چنین مشکلات بزرگی توسط نهادهای دولتی حل می شود که از راه حل ها حمایت می کنند.

تکه که این روزها با مشکلات گاه و بیگاه و کوتاه مدت مواجه است، بزرگترین مشکل را ادراک می داند. مشکل را به صورت زیر ارزیابی کنید:

استانبول قلب ترکیه است. بنابراین وقتی بیرون می روید، غریبه های زیادی می بینید و می گویید برای خرید خانه خوش آمدید. بزرگترین مشکلی که می بینیم سرمایه گذارانی است که با سرمایه گذاری در ترکیه خانه می خرند و خارجی هایی که با اجاره خانه اجازه اقامت می گیرند. حدود یک میلیون مهاجر غیرقانونی در استانبول وجود دارد. من فکر می کنم ما باید صدور مجوز اقامت برای مهاجران غیرقانونی و قراردادهای اجاره را متوقف کنیم. مسئولان دولتی در این زمینه اقدامات خوبی انجام داده اند. مجوزهای اشغال و قراردادهای اجاره در بیشتر مناطق لغو شده است، اگرچه هنوز در برخی مناطق موجود است. دولت در حال سرکوب بسیاری از مناطق از بستن خانه ها تا عدم تمدید مجوز اقامت است.

انگ «افزایش قیمت خارجی» باید شکسته شود.

تکشا با افشای سوء تفاهم دیگری در افکار عمومی توضیح داد که دلیل اصلی افزایش قیمت افزایش تقاضا است. تاکشی گفت: «در یک اقتصاد بالون، مردم به دنبال ابزارهای سرمایه گذاری متفاوتی برای محافظت از پول خود هستند. از آنجایی که املاک و مستغلات با ارزش ترین و ارجح ترین ابزار سرمایه گذاری است، مردم اهمیت بیشتری به املاک و مستغلات می دهند.

تکه همچنین دومین دلیل افزایش قیمت ها را افزایش قیمت نهاده ها به دلیل بی ثباتی محصولات عنوان کرد. وی افزود: با افزایش هزینه های تولید، قیمت ملک به شدت افزایش یافت. تکچه گفت: طبق تحقیقات ما قیمت استانبول ادامه در پرشیا هومز





:: بازدید از این مطلب : 158
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 20 بهمن 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: